شرکت خدمات فروش وپس از فروش لوازم خانگی آسمانی

فروش وخدمات پس از فروش

فروش و خدمات پس از فروش انواع کولر گازی.لباسشویی.ظرفشویی.یخچال و......
مجری و مشاور سیستم های حرارتی وبرودتی
09148051103-09147578186-09120267717-04133848631
کانال تلگرام
bazarganiasemani@
ادرس : تبریز شهرک یاغچیان خ توحید روبروی استخر پارک آبی 18متری فجر

بایگانی

کولر گازی بوش

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۳ ب.ظ

آذران کولر, [۲۳.۱۱.۱۶ ۰۰:۵۱]
بوش یک شرکت بر پایه فن‌آوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تامین کننده لوازم خودکار در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد. با فعالیت در حوزه فن‌آوری‌های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فن‌آوری‌های ساختمانی، این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷,۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد.

 

شرکت بوش با نام کامل رابرت بوش جی‌ام‌بی‌اچ یک شرکت بر پایه فن‌آوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تامین کننده لوازم خودکار در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد. با فعالیت در حوزه فن‌آوری‌های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فن‌آوری‌های ساختمانی، این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷,۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد.

رابرت  بوش موسس شرکت بوش

 رابرت بوش در سال 1861 دیده به جهان گشود و در سن 25 سالگی کارگاه مهندسی ماشین آلات سبک و مهندسی برق خود را با دو نفر پرسنل بنا نهاد. خدماتی که در کارگاه او ارائه می شد عبارت بود از: تعمیر دستگاه های تلفن، لوازم عکاسی، دستگاه های ماشین تحریر و ماشین آلات دیگر. در مدت زمانی نسبتاً کوتاه، کارگاه مبدل به شرکت بین المللی موفقی شد. اساس توسعه و گسترش آن با وجود سادگی بر اختراعاتی ابتکاری همانند احتراق مغناطیسی برای موتورهای درون سوز بنا شده بود. با وفاداری نسبت به شعار موسس بوش، «بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می کند را از کف دهیم» شرکت بوش امروز هنوز از اصل ارائه کیفیت برتر پیروی می کند. شرکت رابرت بوش با مسئولیت محدود، در سطحی جهانی، در زمینه صنعت ابزار آلات برقی منشاء اثر بوده و حضوری مستمر و موفق دارد. علاوه بر تعهد اجتماعی که بصورت انواع گونه ها برای استعمال در کلیه عرصه های زندگی روزانه مدنظر قرار می گیرد، شرکت رابرت بوش یکی از پیشگامان صنعت آلمان در این رشته به حساب می آید. مسئولیت جمعی، فعالیت های بهداشتی و ایجاد درک و تفاهم بین المللی بخشی از فلسفه رابرت بوش بوده است، سنتی که بعدها موسسه خیریه رابرت بوش مسئولیت آن را برعهده گرفت و هنوز نیز فعالانه بدان به تعهد خود عمل می کند. چشـــم انـــداز شـــرکت بوش اولین و مناسب ترین انتخاب بر مبنای نیاز بازار به ابزار مشخص می شود. رشد و توسعه درازمدت همراه با سودآوری برای مشتریان – سهامداران و همکاران میسر می گردد. ارزش های شرکت بوش ما جهانی عمل می کنیم و به تنوع نیازهای مشتریان خود، در مناطق مختلف جهان را احترام می گذاریم. ما بر توانایی های نهفته در فرهنگ های گوناگون سرمایه گذاری می کنیم تا با تکیه بر آن، تفکر و عملکرد خود را جهانی سازیم. ما به سخنان مشتریان و مصرف کنندگان خود گوش فرا می دهیم، از آنها یاد می گیریم و پاسخگوی نیازهایشان هستیم. ما در سازمانی مشغول به کار هستیم که برای کارکنان خود ارزش بالائی قائل است. کار ما توام چالش، قدرشناسی و لذت است. ما در تلاشیم تا فرهنگ اعتماد را گسترش دهیم و از کارگشایی و پیش قدم بودن حمایت بعمل می آوریم. ما در جستجوی ایده های نو هستیم و برای آن ارزش قائلیم. ما برای راهبری به صورت فردی و همچنین کار تیمی ارزش قائل هستیم و از آن پشتیبانی می کنیم. نام تجاری ما معادل تعهد به کیفیت، خدمات و نوآوری در درازمدت است. کیفیت در نزد ما به مفهوم راضی نگاه داشتن مشتریان و مصرف کنندگان نهایی است، در مقایسه با آنچه سایر رقبا در این زمینه انجام می دهند. کانون توجه ما بر بهبود مستمر و اقدام به موقع معطوف خواهد بود.کارکنان بوش بعد از ظهر روزهای شنبه تعطیل شدند 1910 .بوش اولین تولید کننده ماشین با سیستم برقی کامل بود 1913 .اولین ابزارآلات برقی بوش، ماشین موزنی بوش، وارد بازار شد 1928 .یخچال بوش طلایه دار خط تولید وسایل خانگی جدید بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۲
یوسف آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی